29 septembrie 2012

Tutorial Pisica din Margele

De mult nu am mai prezentat un tutorial...asa am pregatit ceva haios! M-am gandit sa va arat cum sa faceti o pisica din margele (cerceii pisicosi i-am prezentat acum cateva articole).

 Aveti nevoie de:
  • tortite de cercei
  • margele (aprox 130buc/pisica)
  • sarma de modelaj (aprox 80cm/pisica; daca margelele sunt mici, mici,mici sarma trebuie sa fie de 0,3mm)

Click pe imagine pentru a o vedea mai mare
Margelele mele negre nu sunt toate de aceeasi dimensiune, asa ca, daca si voi aveti la fel.... fac apel la simtul proportiilor pt ca numaratoarea este relativa - sa tineti minte asta!
  1. Pregatiti materialele necesare: margele, sarma, tortite
  2. Incepem sa insiram margelele de la coada pisicii. Sarma de 80cm se indoaie in doua jumatati egale (40-40cm) si se insira prima margea (imaginea nr.2)
  3. Prin urmatoarele margele se trec ambele fire de sarma (imaginea nr.3). Margelele insirate in acest pas formeaza coada pisicii. 18 margele mi s-au parut suficiente, dar daca doriti o coada mai lunga sau mai scurta insirati in consecinta... (simtul proportiei)
  4. In acest pas formam baza pisicii. Insiram margele atat pe sarma din stanga cat si pe sarma din dreapta. Pentru ca stanga sa fie egala cu dreapta, eu am insirat 6 margele in stanga si 5 margele in dreapta (imaginea nr.4)
  5. Acum este momentul sa va ganditi cat de grasa/slaba/lunga/lata va doriti pisica pentru ca in functie de preferinta cresteti sau descresteti numarul margelelor. In imaginea nr. 5 puteti vedea un cercel finalizat si numarul margelelor de pe fiecare rand.
  6. Odata realizata baza (nr.4), urmeaza sa margelim corpul pisicii. Pe sarma din partea dreapta insiram margelele ce vor forma randul al doilea. Mie mi-au fost suficiente 11margele pentru ca randul al doilea sa fie o idee mai mare decat primul (cu toate ca ambele au 11margele - v-am spus ca margelutele nu au dimensiuni egale - unele sunt mai late, alte mai inguste)
  7. Dupa ce am insirat pe sarma din dreapta cele 11margele din imaginea nr.6, trec sarma din stanga prin aceste 11margele
  8. Trag suficient de ambele sarme astfel incat sa realizez doua randuri drepte si paralele - vezi imaginea nr.8.
  9. Continui pasii 6, 7 si 8 osciland numarul de margele (vedeti imaginea nr.5) pana pisica prinde forma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Recomand

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...